Wednesday, July 8, 2009

Happy Birthday !!

First of all...

Happy Birthday to Swing Swing~~~~~~~~~~~~~~~~~




Actually things that I wanna tell you I wrote in da birthday card for u le ! I know u since form 1..

It's reali glad that can group a band v u all !

And hope that we will enjoy standing at the stage everytime..

And enjoy practising band together..

And whatever things we do together !!

Do your best n Paradise will always be ur backup !!

Paradise Rockss !!

Once again..Happy Birthday ! Hope you enjoy ur sweet 16 !!

Lalalalala~~~

Here is another birthday girl ~ 小比

小比,生日快乐!


正如你要求的,我用华语来打啦..

从我第一次跟你哥他们练团的时候看到你就觉得你超正!
真的超可爱的!

你是一个很单纯的小女孩..

谢谢你经常在我伤心的时候安慰我
谢谢你经常做些我无法预料的事情逗我开心
谢谢你经常称赞我唱歌好听给我满满的信心
谢谢你的真心对待使我觉得这个世界还有真心可言,
让我不再那么害怕这个世界..

你是很善良女孩,
我知道你很想尝试恋爱,
只是我害怕脆弱的你承受不了爱情带来的失望和伤心..
所以也请不要怪你哥管你太严..

你也不要怪你哥不陪你,

只是他又要工作又要玩乐团,

没时间陪你..
其实他很紧张你,很疼你的,知道吗?

放心,我也不会不理你的,

说好要陪你去剪头发也剪啦,

现在多么可爱啊!

说好要一起去海边我也不会忘记的!

还有啊,要对自己有信心!

谦虚是好事可是自卑就不是咯...何况你那么正!

只可惜我的名单上没有好的男生介绍给你啊!

谢谢你把我当一个姐姐来对待,
我也很开心有这样的妹妹...

有什么心事记得跟我说
不要放在心里身体会坏的!
哈哈...

再一次的,生日快乐...
希望你会好好享受你的15岁!

2 comments:

SwinG . said...

Thx tine tine~~
lurv u~~
muacks xD

小比 said...

好感动哦!
谢谢你姐!
刚刚玩得很尽兴,
很谢谢你来,
卡片和礼物我都很喜欢!